پایگاه خبری رویش افکار

مسعود رضی مسئول اکران فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در «سینماماشین»  درباره میزان فروش این فیلم در این طرح گفت: «سینماماشین» فیلم سینمایی «خروج» تقریباً یازده شب در ۲ سانس در پارکینگ شماره سه برج میلاد انجام شد و در تمام این شب‌ها ظرفیت پارکینگ به طور صد درصد پر شد یعنی در هر سانس پذیرای ۱۶۴ خودرو بودیم. ما هر روزی که سایت فروش بلیت را برای روزهای آینده باز می‌کردیم طی سه، چهار ساعت ظرفیت سانس تکمیل می‌شد از همین رو استقبال خوبی داشتیم.

وی افزود: حدود ۳ هزار و ۵۰۰ خودرو در طرح «سینماماشین» فیلم سینمایی «خروج» شرکت کردند. در هر خودرو حداقل ۲ نفر حضور داشتند حتی گاهی در برخی از خودروها ۵ سرنشین هم حضور داشت بنابراین حدود ۸ هزار مخاطب در این طرح به تماشای «خروج» نشستند. با توجه به اینکه قیمت بلیت هر خودرو ۴۰ هزار تومان بود، به طور تقریبی چیزی نزدیک به ۱۵۰ میلیون تومان از این طریق عاید «خروج» شد.

توسعه «سینماماشین» در تهران، مشهد، اصفهان، قم و شیراز

رضی بیان کرد: ما در حال توسعه «سینماماشین» هستیم و مجموعه‌های مختلفی برای انجام این کار تمایل نشان داده‌اند اما از آنجایی که ما این کار را شروع کرده و تجربه‌هایی هم اندوخته‌ایم به عنوان مشاور در کنارشان ایستاده‌ایم از همین رو از مجموعه نورتابان گرفته تا مجموعه‌های خصوصی در حال گسترش این طرح هستند. این طرح هرکجا هم راه‌اندازی شود اولین فیلمی که در آن به نمایش دربیاید فیلم سینمایی «خروج» است برای مثال قرار است در چند نقطه از تهران، مشهد، اصفهان، قم و شیراز راه‌اندازی شود بنابراین حدود ۱۰ روز یا دو هفته «خروج» در این مراکز به نمایش گذاشته می‌شود.

برچسب ها:
فیلم خروج - اکران اینترنتی - ابراهیم حاتمی کیا
اخبار مرتبط

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد