پایگاه خبری رویش افکار

در این نشست محمود سهیل نژاد، مدیرعامل شرکت سایپادیزل ضمن خوش آمد گویی به حضار، برنامه‌ریزی‌های انجام شده این شرکت با همکاری شرکت خدمات فنی رنا جهت افزایش رضایتمندی مشتریان در ارائه خدمات پس از فروش را تشریح کرد و گفت: شبکه نمایندگی‌ها نقشی کلیدی در شناسایی نیاز مشتریان و معرفی محصولات تولیدی این شرکت ایفا می‌کند؛ بنابراین ایجاد تعاملات مثبت و مؤثر با شبکه نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش سایپادیزل امری ضروری به حساب می‌آید.

او در ادامه افزود: باتوجه به افزایش تولید 9.7 برابری محصولات در سال جاری نسبت به سال گذشته و برنامه‌های آینده سایپادیزل در بخش توسعه و معرفی محصولات جدید، فراهم کردن خدمات مناسب به خریداران و جلب رضایت حداکثری مشتریان بیش از پیش اهمیت یافته و نمایندگی‌ها از طریق سفارشگذاری به موقع و خرید قطعات با کیفیت می‌توانند تأثیر مثبتی در این امر داشته باشند.

مدیرعامل شرکت سایپادیزل در پایان خاطر نشان کرد: بر این اساس، برگزاری جسات هم اندیشی و تعامل با نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش می‌تواند در ادامه فعالیت شرکت سایپادیزل بسیار راهگشا باشد زیرا از این طریق، کیفیت خدمات نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش این شرکت در کل کشور بهبود پیدا خواهد کرد و منجر به برداشتن گامی مؤثری در زمینه تکریم مشتری می‌شود.

برچسب ها:
شرکت سایپادیزل
اخبار مرتبط

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد