پایگاه خبری رویش افکار

 محسن پاک‌نژاد که برای شرکت در یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی گروه بریکس به هند سفر کرده در گفت و گویی اظهار کرد: پس از پایان این نشست‌ها، می‌توانم درباره مسائل مطرح‌شده از جمله تحریم‌ها توضیحات بیشتری ارائه کنم.

وی عنوان کرد: همان‌طور که آگاه هستید، ما برای مدت ۶۰ روز از تحریم‌ها معاف شده‌ایم و بر اساس بعضی از تفاهم‌ها که با طرف آمریکایی درباره تحریم‌ها داشته‌ایم، مسیر خود را ادامه می‌دهیم، اکنون برای همه روابط خود با هند، به‌ویژه در حوزه‌های اقتصادی این کشور، آماده هستیم.

محسن پاک‌نژاد وزیر نفت به منظور شرکت در یازدهمین نشست وزیران انرژی بریکس در هند، صبح امروز (سوم تیر) راهی این کشور شد.

برچسب ها:
محسن پاک‌نژاد - وزیر نفت - گروه بریکس
اخبار مرتبط

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد