پایگاه خبری رویش افکار

قزوین- معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی مردمی کردن تبلیغ و فرهنگ سازی و هدایت درست اعتبارات در مسیر امور تاثیرگذار است.

حجت الاسلام مصطفی جلیلی در سفر یک روزه به استان قزوین   در خصوص رویکرد جدید سازمان در دوره مدیریت جدید اظهار داشت: مهمترین تغییر رویکرد سازمان ایده مردمی سازی تبلیغ و فرهنگ است.

وی اضافه کرد: اگر یک نهاد حاکمیتی بخواهد حماسه ارزشمندی چون راهپیمایی اربعین را برگزار کند حتی اگر سه دولت هم در کنار هم باشند قادر به انجام آن نیستند اما وقتی مردم به صحنه می آیند ناممکن‌ها محقق می‌شود و در این میان نقش حاکمیت فقط تنظیم امور و بسترسازی است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی یادآور شد: دولت در این میان فقط بایستی امنی، بهداشت، لوازم مورد نیاز و بسترسازی کند و بقیه امور به بهترین وجه توسط مردم انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: این موضوع در عرصه فرهنگ هم می‌تواند رخ دهد و برای نمونه برای حجاب هم اگر بخواهیم تصمیم بگیریم در حالی که قانون حجاب و عفاف داریم اما چون نگاه دولتی است و همه نهادهای حاکمیتی نقش ایفا کرده‌اند شاهد وضعیت کنونی هستیم و شاید بتوان اذعان کرد هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است اما همین موضوع وقتی در اختیار مردم باشد به دستاوردهای خوبی می رسیم و کارها نتیجه می‌دهد.

برچسب ها:
مصطفی جلالی - تبلیغات اسلامی قزوین - اعتبارات فرهنگی
اخبار مرتبط

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد