پایگاه خبری رویش افکار

به نقل از راشاتودی، لیست جدید برند الاینس نشان می‌دهد که هوآوی، غول فناوری چین، به با ارزش‌ترین برند این کشور تبدیل شده است و حدود ۸۱۵.۱ میلیارد یوآن (معادل ۱۱۷ میلیارد دلار) ارزش دارد. این د رحالی است که ارزش کل ۲۰ برند برتر چین به ۶.۱۲ تریلیون یوآن رسیده است.

این گزارش که به روئیت چاینا دیلی رسیده است، شرکت هلدینگ تنسنت، ارائه‌کننده خدمات اینترنتی را با ۷۴۶ میلیارد یوآن (معادل ۱۰۷.۱۳ میلیارد دلار) در رتبه دوم قرار داد. در رتبه سوم برند علی‌بابا (۶۷۱.۶۴ میلیارد یوآن یا ۹۶.۴ میلیارد دلار)، بانک تجارت و صنعت چین در رتبه چهارم (۵۸۸.۱۵ میلیارد یوآن یا ۸۴.۴ میلیارد دلار) و چاینا موبایل در رتبه پنجم (۴۳۰.۲۸ میلیارد یوآن یا ۶۱.۷ میلیارد دلار) قرار دارند.

تجهیزات دارویی و پزشکی، الکترونیک، اینترنت و غذا و نوشیدنی اکثریت صنایع را در ۵۰۰ برند برتر به خود اختصاص داده‌اند.

با افزایش تقاضا برای ماسک، هواساز، تست‌های کرونا و واکسن باعث شده است تا ۵۵ برند دارویی و پزشکی به جمع ۵۰۰ برند برتر چین وارد شوند. همچنین ۴۳ برند از این جمع مربوط به شرکت‌های الکترونیکی هستند که برند شیائومی با ارزش ۸۵.۹۷ میلیارد یوآن یا ۱۲.۳ میلیارد دلار، گران‌ترین برند این بخش شد. با افزایش استفاده از اینترنت در دوران کرونا، ۴۱ برند از ۵۰۰ برند برتر چین از بخش اینترنت بودند.

برچسب ها:
شرکت هواوی - چین - برندسازی
اخبار مرتبط

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد