پایگاه خبری رویش افکار

 کمیته رسانه و ارتباطات کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز به ریاست «گانباتار آمگالان‌باتار» تشکیل جلسه داد. در این جلسه پیشرفت چشمگیر استراتژی دیجیتال «fan-first» مورد بررسی قرار گرفت. آمارهای بازدید از رسانه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا حتی نسبت به سال ۲۰۱۹ که مسابقات جام ملت‌های آسیا برگزار شد، شگفت انگیز است.

آمگالان‌باتار در جلسه امروز گفت: همانطور که می‌دانید ویروس کووید - ۱۹ مسابقات ما را مختل کرده است اما خوشحالم که بگویم این مسئله توانایی ما در تعامل با هواداران پرشور آسیا را تحت تاثیر قرار نداده است.

وی افزود: باید افتخار کنیم که تعداد فعالیت و مشارکت‌ها در سال ۲۰۲۰ نسبت به سال ۲۰۱۹ که جام ملت‌های آسیا برگزار شد، فراتر رفته است. در سایت‌های انگلیسی ۲۰۲ و در وب سایت عربی خود ۸۷۶ درصد افزایش را مشاهده کرده‌ایم. ۹۱ درصد از این ترافیک از طریق تلفن‌های همراه بوده است و رشد چشمگیر ۳۰ درصدی مشارکت زنان را هم شاهد بوده‌ایم.

به گفته رئیس کمیته رسانه کنفدراسیون آسیا، این افزایش بازدیدها و مشارکت‌ها در رسانه‌های AFC نتیجه استراتژی fan-first است که باید با همین رویه ادامه یابد.

 در این جلسه اینترنتی، امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون فوتبال هم حضور داشت.

برچسب ها:
کنفدراسیون فوتبال آسیا - ویروس کرونا - تیم ملی فوتبال ایران
اخبار مرتبط

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد